trend: augmentovaná realita podle DHL
Přepravní společnost DHL jako lídr v přepravě zásilek se rozhodla využít tzv. rozšířené reality ve svých provozech a tak nasadila do svých skladů v Nizozemí Google Glass. Právě do Google Glass bylo pracovníkům skladu promítán různý navigační systém, který jim umožňoval rychleji a efektivněji se pohybovat v prostředí, ale také získali možnost odbavovat (označovat) zásilky bezdotykově, bez pomoci různých příručních skenů, pouze na základě pohledu a interakce s Google Glass. Během tohoto pilotního provozu 10 pracovníků s Google Glass odbavilo celkem 20.000 položek a 9.000 objednávek.
Pilotní projekt DHL ukázal, že nasazením augmentované rozšířené reality za pomocí Google Glass je možné výrazně zefektivnit logistické procesy ve vychystávání až o 25% a zminimalizovat počet chyb.
My věříme, že toto je jen začátek a zlomek toho, co virtuální nebo rozšířená realita všechno dokáže a tento trend se postupně dostane do každodenního provozu nejen logistických společností. S virtuální realitou dnes v DYNAMIC FUTURE za pomocí software WITNESS od Lanner Group již také pracujeme a jak ukázal na případové studii pan Adrew Aitken z britské centrály Lanner Group, s pomocí dynamické simulace a virtuální reality jde již dnes plánovat rozsáhlé elektrárenské zařízení bez nutnosti stavbu testovat v reálném prostředí.
zdroj: DHL
Související články
Čvc 11, 2024
Aplikace pro WMS? Vysoká efektivita, rychlé aktualizace, maximální variabilnost
Aplikace pro WMS? Vysoká efektivita, rychlé aktualizace, maximální variabilnost
Čvn 7, 2024
Setkání uživatelů nástroje PREWIT
Setkání uživatelů nástroje PREWIT
Čvn 7, 2024